Πως εσωσα τα κατεστραμμένα μαλλιά μου μετά το ντεκαπαζ


Πριν λίγο καιρό είχα γράψει για το "πως να ανοίξετε μόνες σας το χρώμα των μαλλιών στο σπίτι.  Τότε είχα αγοράσει κατι σαν ξεβαφτικο χρώματος, οχι ντεκαπαζ. Το αποτέλεσμα είναι στο προηγούμενο άρθρο.
Το αποτέλεσμα που είχα
με ανάγκασε να αποφύγω τελικά στα χέρια ειδικού της  κομμωτριας συγκεκριμένα. Για να φύγει η τριχρωμια που είχα στα μαλλιά έπρεπε να κάνω ντεκαπαζ. Όχι μια αλλά δύο φορές.
Μην τα πολυλογώ κατέληξα με ένα ταλαιπωρημένο μαλλί,  άτονο, θαμπό, καμμενο και πιο κοντό κατα τέσσερα δάχτυλα.  Πάλι καλά που δεν έμεινα καραφλη.
Απο τοτε έχουν περάσει έξι μήνες. Το μαλλί μου στις άκρες είναι ακόμα ταλαιπωρημένο αλλά παίρνει σιγα σιγά τις ανάσες του. Αν και ακόμα το κουράζω κάθε μήνα με τη βαφή.  Η ρίζα βγαίνει γκρι αρα εννοείτε ότι δεν μπορώ να την αφήσω αβαφη.
Ωστόσο πιστεύω πως οι δύο σπιτικές μάσκες που χρησιμοποιώ κάθε φορά πριν το λούσιμο έχουν βοηθήσει αρκετά τα μαλλιά μου ώστε να γλυτώσουν απο την απόλυτη καταστροφή.
Αυτές τις μάσκες τις χρησιμοποιώ ανά τρείς μέρες πριν το λούσιμο.

Η πρώτη μάσκα
Αυτή η μάσκα είναι η αγαπημένη μου και βλέπεις το αποτέλεσμα αμέσως μετά το λούσιμο.
1 κουταλάκι ελαιόλαδο (για θρέψη στα μαλλιά
1 κουταλάκι λάδι καρύδας  (για λάμψη και δύναμη)
Τον χυμό από μια μεγάλη μπανάνα (πρωτεΐνη στα μαλλια)
1 κουταλάκι μέλι (για θεραπεία στην τρίχα και στη ρίζα)

Τα ανακατεύετε όλα μαζί, απλώνετε στα μαλλιά,βάζετε στο κεφάλι σας σελοφάν ή έστω κάτι πλαστικό για να κρατήσει το κεφάλι ζεστό και να κλειδωθουν ολα τα καλούδια που βάλατε... Μετά από μια ώρα λουζεστε κανονικά  (δύο φορές με σαμπουάν, και μετά την κρέμα μαλλιών). Ξεβγαλετε πολύ καλά.

Όταν όμως δεν έχω μπανάνες ή λάδι καρύδας  κάνω τη δεύτερη μάσκα. Πολύ καλή μάσκα αλλά τα αποτελέσματά της είναι μακροπρόθεσμα.

Η δεύτερη μάσκα:
1 αυγο  (τον κρόκο - πρωτεΐνη για τα μαλλιά)
1 κουταλιά ελαιόλαδο  (για λάμψη και ενυδάτωση)
1 κουταλιά μέλι  (για θρέψη-θεραπεία)
Τα ανακατεύετε όλα μαζί, απλώνετε στα μαλλιά,βάζετε στο κεφάλι σας σελοφάν ή έστω κάτι πλαστικό για να κρατήσει το κεφάλι ζεστό και να κλειδωθουν ολα τα καλούδια που βάλατε... Μετά από μια ώρα λουζεστε κανονικά  (δύο φορές με σαμπουάν, -για να σιγουρευτείτε κιόλας ότι τα μαλλιά σας δεν έχουν την μυρωδιά του αυγού- και μετά την κρέμα μαλλιών). Ξεβγαλετε πολύ καλά.

Αυτές τις μάσκες μπορείτε να τις βάζετε κι ας μην έχετε κατεστραμμένα μαλλιά όπως τα δικά μου. Θα κάνει πολύ καλό στην τρίχα και είναι υλικά που όλες έχουμε στο σπίτι. Θα χαρίσουν δύναμη και λάμψη στα μαλλιά.

Υ.Γ Αφήστε τα μαλλιά σας να στεγνώσουν φυσικά. Προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε πιστολάκι κάθε φορά μετά το λούσιμο.

Ωστόσο και αυτή η μάσκα στο παρακατω θέλει μόνο τρία απλά συστατικά.


Όπως έγραψα πιο πάνω τα δικά μου μαλλιά έχουν αρχίσει και συνέρχονται αν και φοβάμαι πως θα μου πάρει καιρό μέχρι να έχω τα ωραία, υγιή, μακριά μαλλιά που είχα.


Σχόλια