Παλεύοντας με την ανεμία και τον υποθυρεοειδισμό

Ναι λοιπόν! Έφτασε η στιγμή που γιατρός με συμβούλεψε να χάσω κιλά! Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ποτέ να ακούσω μια τέτοια συμβουλή από τον γιατρό. Οκ, έχω παχύνει λίγο αλλά δεν ήξερα ότι αυτό το λίγο παίζει ρόλο στην υγεία μου. Για να πάρω τα πράγματα απο την αρχή.

Τον χειμώνα έτρωγα αρκετά  (οχι φαστ φουντ) μαγειρεμένα αφού ξέρω να μαγειρεύω. Που και που έτρωγα και σοκολάτες. Ο λόγος όμως πού έτρωγα αρκετά ήταν επειδή πίστευα πως έτσι θα παλέψω την ανεμία που έχω. Έτρωγα κυρίως φαγητά που είχαν σίδηρο αλλά μαντέψτε τι:  το φαγητό από μόνο του δεν παλεύει την ανεμία μου. Πρέπει πάντα να παίρνω βιταμίνες, σίδηρο, φυλλικό οξύ. Τα μισώ τα χάπια.
Ωστόσο στις εξετάσεις που έκανα εκτός από το ανύπαρκτο σίδηρο στο αίμα μου και το επίσης ανύπαρκτο αιματοκρίτη ανακαλύψαμε ότι έχω και υποθυρεοειδισμό.
Συμπτώματα: κατάθλιψη,κόπωση, απώλεια μνήμης, ξηρα μαλλιά, απώλεια των τριχών, των φρυδιων, περικογχικό οίδημα, οίδημα προσώπου, βρογχοκήδη, βραδυκαρδία, δυσανεξία στο κρύο, αύξηση σωματικού βάρους, διαταραχές εμμονής ρύσης  (κυρίως μητρορραγιες), διαταραχές γονιμότητας, δυσκοιλιότητα, εύθραυστα νύχια.
Από τα παραπάνω σύμπτωματα εγω τα ειχα σχεδόν όλα. Απλώς ποτέ δεν σκέφτηκα οτι εφταιγε κάποιο όργανο του σώματος μου για αυτα τα συμπτώματα. Τυχαία δηλαδή το ανακάλυψα....
Έτσι λοιπόν φτάσαμε στο σημείο που ο γιατρός με συμβούλεψε πως πρέπει να χάσω κιλά. Παίρνω φάρμακα και για θυρεοειδή πλέον, εκτός απο σίδηρο και φυλλικο οξύ. Επίσης και βιταμίνη D3. Μετά από δύο μήνες θεραπείας ο γιατρός μη βλέποντας τα αποτελέσματα που έπρεπε να δει και ανακαλύπτοντας οτι εχω πάρει + 3 κιλά σε δυο μήνες μου είπε αυτό λοιπόν που δεν περίμενα ποτέ να ακούσω:  ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΆΣΕΙΣ ΚΙΛΆ.
Όταν με βλέπει κάποιος θεωρεί ότι τα κιλά που έχω είναι οκ, μια γυναίκα με καμπύλες. Ωστόσο η επιστήμη λέει αλλά.
Γι'αυτο: σας παρακαλώ πολύ! Μην ακούτε κανέναν οταν σας λέει ότι είστε υπερβαρες ή οτι είστε πολύ αδύνατες ή ακόμα και κολακευτικά σχόλια. Το σώμα σας είναι δικό σας! Σας ανήκει! Απο την πρώτη στιγμή που νιώθετε πως κατι δεν παει καλά,  (π.χ εγω ειχα τρομερή μνήμη, θυμόμουν με λεπτομέρειες τα πάντα κι ας είχαν συμβεί πρίν πολλά χρόνια, ενώ τελευταία δεν μπορούσα να θυμηθώ το όνομα της κόρης της φίλης μου, με την οποία είμαστε μαζί κάθε μέρα, σχεδόν όλη μέρα, επίσης, ειχα αιμορραγία για σχεδόν 45 ημέρες), κάντε εξετάσεις, γενικές εξετάσεις αίματος για αρχή.
Γιατρός δεν είμαι αλλά αν θέλετε να με ρωτάτε κάτι αφήστε ένα σχόλιο.

Παρακάτω είναι μια φωτογραφία μου που οκ δεν με λες και υπερβαρη, ουτε οτι χρειάζεται να χάσω κιλά. Και όμως και υπερβαρη θεωρούμαι και κιλά πρέπει να χάσω για την υγεία μου.


Σχόλια

  1. Poli endiaferon auto pou exis grapsi. Epidi kai ego upofero apo enemia kai meta apo tosa xronia (9) akoma den exo vri tin etia yiati to exo (sinithos einai sidero ala to sidero mou kai oles vitamines einai ok) .

    Kai exis poli dikio to soma katheons einai dikotous kai kanenas den kseri to ti einai kalitera y'autous.

    Euxome ta kila pou prepi na xasis na kanis etsi xoris polemo (ego palevo edo kai 4-5 xronia ma xaso 10 kila kai molis hano 2 perno 3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για τα δικά σου λόγια και την συμπαράσταση. Εγω ξέρω τι είδους ανεμία έχω όπως ξέρω ότι θα το εχω πάντα. Είναι στίγμα. Το κληρονομεις απο έναν από τους γονείς. Το έχουν πολλοί απλώς καθώς μεγαλώνω νιώθω όλο και πιο πολύ τα συμπτώματα. Όσο για τα κιλά που πρέπει να χάσω ελπίζω να τα καταφέρω. Πρέπει να χάσω τουλάχιστον δέκα. Εύχομαι και σε σένα να τα καταφέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ξέχασα να σου πω ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τα κιλά μου, χάνω δύο παίρνω τρία. Σίγουρα μπορεί να φταίει και ο θυρεοειδής αλλά και πάλι.. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις